La Vall d’Uixó canviarà la gespa artificial del Mangriñán i remodela ja la graderia

lexus

L’Ajuntament de la Vall d’Uixó ha iniciat les obres de remodelació de la graderia de l’Estadi Municipal José Mangriñán que dóna a l’avinguda Europa, que estava “molt deteriorada pel pas del temps i la falta de manteniment en els últims anys”, tal com ha explicat el regidor d’Esports, Higi Daniel.

Les persones contractades a través d’un programa d’ocupació per a aturats majors de 30 anys i que estan reforçant a la brigada municipal estan rehabilitant “les escales, els accessos i la graderia on se senten els afeccionats, que tenien parts trencades i forats que eren incòmodes i podien ser un perill”.

A més estan realitzant treballs de pintura “per a donar-li una imatge més moderna i actual”. Daniel ha destacat que estes obres suposen una inversió mínima, ja que es duen a terme amb els recursos propis de la brigada i demostren “que amb pocs diners però amb voluntat política es poden fer actuacions necessàries i molt reivindicades”.

Estes instal·lacions daten de la dècada de 1940, per la qual cosa Daniel ha afirmat que “una de les prioritats de l’àrea per a aquesta legislatura és la seua millora. De fet, en el pressupost municipal d’este 2018 s’inclou una partida de quasi 30.000 euros per a canviar la gespa artificial del camp de futbol principal, en el qual entrena i juga el primer equip de la UD Vall d’Uixó.

L’edil ha destacat que enguany també es construirà un nou accés a l’Estadi Municipal per la zona sud (polígon la Vernitxa). I durant l’exercici també s’escometran millores en la Pista d’Atletisme i el Poliesportiu Municipal, una de les infraestructures esportives “més deteriorades i que més ho necessiten”. Així, ja s’estan estudiant les necessitats d’aquest espai “per a adaptar-les a la realitat actual”.

****************************************************

El Ayuntamiento de la Vall d’Uixó remodela la grada del Estadio Jose Mangriñán

Este año se cambiará el césped artificial del campo de fútbol principal y se construirá un nuevo acceso por el polígono La Vernitxa

El Ayuntamiento de la Vall d’Uixó ha iniciado las obras de remodelación de la grada del Estadio Municipal José Mangriñán que da a la avenida Europa, que estaba “muy deteriorada por el paso del tiempo y la falta de mantenimiento en los últimos años”, tal y como ha explicado el concejal de Deportes, Higi Daniel.

Las personas contratadas a través de un programa de empleo para desempleados mayores de 30 años y que están reforzando a la brigada municipal están rehabilitando “las escaleras, los accesos y la grada donde se sientan los aficionados, que tenían partes rotas y agujeros que eran incómodos y podían ser un peligro”.

Además están realizando trabajos de pintura “para darle una imagen más moderna y actual”. Daniel ha destacado que estas obras suponen una inversión mínima, ya que se llevan a cabo con los recursos propios de la brigada y demuestran “que con poco dinero pero con voluntad política se pueden hacer actuaciones necesarias y muy reivindicadas”.

Estas instalaciones datan de la década de 1940, por lo que Daniel ha afirmado que “una de las prioridades del área para esta legislatura es su mejora. De hecho, en el presupuesto municipal de este 2018 se incluye una partida de casi 30.000 euros para cambiar el césped artificial del campo de fútbol principal, en el que entrena y juega el primer equipo de la UD Vall d’Uixó.

El edil ha destacado que este año también se construirá un nuevo acceso al Estadio Municipal por la zona sur (polígono la Vernitxa). Y durante el ejercicio también se acometerán mejoras en la Pista de Atletismo y el Polideportivo Municipal, una de las infraestructuras deportivas “más deterioradas y que más lo necesitan”. Así, ya se están estudiando las necesidades de este espacio “para adaptarlas a la realidad actual”.

lexus

No hay comentarios