El CD Castelló posa en marxa la campanya de play-off després de la conclusió de la temporada regular. El conjunt albinegre disputarà el partit d'anada de la semifinal per l'ascens a l'SkyFi Castalia el proper dissabte 6 de juny a les 21h davant la UD Almeria.
L'entitat recorda que el play-off NO està inclòs a l'abonament de temporada, per això els abonats hauran de retirar la seva entrada o pack.
La venda començarà dilluns 1 de juny a les 10:30h (aproximadament).
(ACCEDEIX AL DOSSIER INFORMATIU)
- Sóc abonat: ¿quin és el procediment?
En cas de ser abonat, tens l'opció de fer-te amb el pack per als dos possibles partits a disputar o adquirir les entrades per separat. En tot cas, es mantindrà el preu d'abonat.
Vull mantenir el meu seient: Hauràs de fer el procés íntegrament des de l'Àrea d'Abonat. L'administrador del grup podrà adquirir la seva i la dels abonats vinculats. Si l'abonat necessita vincular altres abonats, pot sol·licitar-ho a través deabonados@cdcastellon.com. La venda a taquilles estarà disponibleexclusivament per als abonats sènior (nascuts entre 1960 i anteriors) si no estan vinculats a altres abonats/des que puguin retirar-la des de l'Àrea d'Abonat. Els que no siguin Sènior, hauran d'adquirir-les des de la plataforma en línia. Els membres del Club Infantil (abonats 0-3 anys) entraran amb el seu carnet a la trobada.
Els abonats disposaran de prioritat per mantenir el seient fins dijous 4 de juny a les 13h, passat aquest temps, el seu seient serà alliberat per a la venda general.
Els abonats de Gol Sud Baix que no pertanyin a la Grada d'Animació i no adquireixin el seient abans de dijous a les 13h, ja no podran optar-hi, per tant, hauran d'adquirir entrades en una altra zona de l'estadi. Recordem que a Gol Sur Bajo no està disponible la venda d'entrades.
Vull veure el play-off des d'un altre seient: En aquest cas hauràs d'esperar dijous 4 de juny a les 16h i, segons la disponibilitat, podràs adquirir una entrada a un altre lloc. Mantindràs el teu preu d'abonat.
L'horari de taquilles, exclusivament per sènior i entrades sense seient, serà de 09:30h a 13:30h i de 16:00h a 19:00h, excepte dijous 4, que serà fins a les 13h.
L'horari en dia de partit serà de 10h a 13h i de 16h a 21h.
- No sóc abonat, però vull animar l'Immortal: ¿què faig?
La venda s'habilitarà en línia dijous 4 de juny a les 16h aentradas.cdcastellon.com. La venda a taquilles estarà disponible exclusivament per als aficionats sènior (nascuts entre 1960 i anteriors) i per a entrades sense seient de públic general (nascuts entre 2026 i 2023).
Consulta elapartat de FAQs per resoldre els teus dubtes
















