Quatre equips de clubs de LaLiga arribaven a les semifinals de La Nostra Copa Aleví (modalitat futbol 11): CD Castelló, València CF, Llevant UD i Elche CF. El cinquè representant valencià a LaLiga no va inscriure els seus equips alevins en aquesta competició.
El CD Castelló i el València CF es van mesurar aquest dimecres a Perpetuo Socorro. Les mateixes ganes i ímpetu que van demostrar els orelluts a les dues rondes anteriors i en el moment previ del partit es van reflectir durant els 70 minuts de contesa on sempre van saber competir un equip molt seleccionat. Els albinegres, pese al rival, van ser sempre fidels al seu estil, al toc, al bon futbol. Els che van anotar dos gols a la primera part en dues jugades aïllades -la segona amb una bona rematada- ia principi de la segona en una badada defensiva en un córner va quedar reflectit el marcador final (0-3). El planter albinegra segueix fent parlar pel progrés competitiu dels seus equips.
Aquest dijous serà el torn de l'altra semifinal entre elLevante UD i l'Elx CF, serà a la Ciutat Esportiva de Bunyol a les 19:30 hores. El Llevant es va imposar a quarts de final al CF Gandia per 3-0, per la seva banda, l'Elx CF va vèncer 0-6 als seus companys del planter franjiverd, el Celtic Elx CF.
Si guanyés els dos equips visitants l'eliminatòries es repetiria la final de la temporada passada entre el València CF i l'Elx CF, en la qualva resultar campió el conjunt che.
















