Les dues seleccions Sub-12 de la Comunitat Valenciana jugaran aquest diumenge a Benidorm les semifinals del Campionat d'Espanya.
LaSelecció Valenciana Valenta sub12 continua amb el seu particular corró a tot drap alCampionat d'Espanya de Seleccions Autonòmiques i es classifica per jugar les semifinals per la porta gran de l'estadiGuillermo Amor deBenidorm.
L' equip dirigit perEsther Romero va superar amb molta solvència Aragó a quarts de final per cinc gols a un, amb doblet deSuhaila Pérez i gols deNoa iClaudia Núñez, que es van sumar al gol en pròpia deVega Sánchez. Erika Gómez va anotar el gol aragonès.
Matí, a les 10h, esperaEuskadi en la semifinal. Les basques van golejar en el seu partit de quartsCastella i Lleó per set gols a un.







