Una temporada més, el Benicarló BF ha retut amb motiu del Dia de la Mare un homenatge a totes les mares tant dels equips locals com visitants al Pichi Alonso fent-los el passadís i sent fotografiades amb els seus equips. I és que les mares, tant com els pares, són vitals perquè els joves puguin gaudir del futbol des de les edats més primerenques. Fins i tot fins al club valencià del Mislata, al seu camp, s'ha unit a la iniciativa amb motiu del partit contra un equip del Benicarló BF.















