Castelló Base TV a Tevequatre Televisió ha dedicat el seu programa al Bisonts Futbol Sala Femení, equip de Castelló que ha baixat a Lliga Autonòmica després 14 temporades a la Segona Divisió, el que deixa en esports col·lectius, a excepció del club de futbol, al Nou Bàsquet Femení com a únic club present en una de les dues màximes divisions estatals.
De les 14 temporades a Segona, a dotze s'ha partit amb el pressupost inferior jugant-se fins i tot un play off d'ascens. “Hem baixat per tres punts, arribem a la penúltima jornada depenent de nosaltres i és allà on vam caure”, ha exposat el seu president Juan Carlos Moreno. La província de Castelló ha arribat a tenir fins a quinze clubs en handbol femení reduint-se ara el número de manera molt important, en concret, tres.
Bisontes Femení compta amb dos equips Sènior. L'A que ha baixat i el B que s'ha classificat per al grup d'ascens amb set equips més ocupant la cinquena plaça. El Col·legi Santa Ana de València jugarà el play off per pujar a categoria nacional. El descens de categoria nacional retallarà de forma important les ajudes de les administracions, per la qual cosa l'objectiu és ascendir novament la temporada que ve. CD Cabanes i Navarti d'Onda (campió de la Copa Federació Nord) són els altres dos clubs que han competit a la Lliga Autonòmica.
“Cal que a la província de Castelló hi hagi més visibilitat de l'esport femení. És cert que hi ha hagut esdeveniments que han afavorit el futbol femení però en altres modalitats és molt complicat generar referents”, ha afegit.
















