La UE Ripollès creix amb ambició d'ascendir

RafaSport

La Unió Esportiva Ripollés siguen dando que hablar. La temporada passada el seu equip Amateur -que serà filial del CF Nou Jove Castelló- protagonizó una gran temporada con un equipo muy joven. El club, con el soporte de Gesdepro Castelló, sigue creciendo y ambiciona el ascenso en alguna de las categorías de fútbol 11. el passat 7 de julio el club cumplió 11 anys.

Pàg¿Quants equips ha de federar la temporada vinent a Futbol 8 i Futbol 11 – especificar per categories- i variació respecte a aquesta última temporada?

R-1 equipo prebenjamin mixto.

2 equips benjamins (un de primer any i un altre de segon any).

3 equips alevins (dos de segundo año y uno de primer año).

3 equips infantils (dos de segon any i un de primer any a Segona Regional).

2 equips cadets (un de segon any i un altre de primer any a Segona Regional).

1 equip juvenil a Segona Regional.

2 equips Amateur (en A a Primera Regional i el B a Segona Regional).

Respecte de l'any passat, els equips de nova creació són un equip aleví, un altre infantil i un altre cadet.

P-¿Quina valoració fa a nivell esportiu de la temporada dels seus equips i si s'ha aconseguit algun ascens important o una altra fita a destacar? ¿Algun descens que lamentar?

R-En líneas generales ha sido una muy buena temporada, lamentar el descenso del Infantil A y del Juvenil A y celebrar el objetivo de la permanencia en Primera Regional del primer equipo, compuesto en su gran mayoría por jugadores sub-23.

P-¿Quins objectius esportius es marca el club la temporada vinent?

R-Como prioridad, queremos mantener al primer equipo en Primera Regional e intentar ascender con Infantiles y Cadetes. Pensamos que una mayor estructura del club puede ser beneficiosa para mantenernos en dicha categoría.

P-¿Quines persones assumeixen la coordinació esportiva del club?

R-Tenemos a Elíseo Safont como coordinador del Club y presidente del mismo, y a Ricardo Hernández como ayudante de coordinación.

¿Quins aspectes pot treballar la Federació per millorar les competicions en Futbol 11 i Futbol 8?

R-En F11 consideramos que para la formación final de los jugadores, los aspectos son los correctos. Y en F8 podríamos igualar el nivel de los grupos solicitando con antelación a los Clubes la información necesaria.

P-¿Compten amb equip Amateur –posar categoria- i estructura Femenina?

R-Contamos con un equipo Amateur A compuesto por jugadores sub-23 y un equipo Amateur B también integrado con jugadores jóvenes que quieren continuar su carrera futbolística al finalizar su etapa juvenil. A més, son jugadores contrastados que pueden colaborar con el primer equipo cuando fuera necesario.

lexus

DEIXA UNA RESPOSTA

Si us plau escriure el teu comentari:
Introduïu aquí el vostre nom