LaFase Final Autonòmica Cadet IR toma el testigo de la Juniory se prepara para acaparar la atención del fin de semana en el baloncesto de la Comunitat Valenciana. L' esdeveniment, organitzat per laFederación de Baloncesto de la Comunitat Valenciana (FBCV), se incluye dentro de los XLIV Jocs Esportius.

Del24 al 26 de abril disfrutaremos de la lucha por el título enElx(set masculina) i Ondara(seu femenina).

En masculino se han clasificado para el evento los equiposValència Basket, CBI Elx X Aitysa Enginyeria, Elx Basket Academy 2010 iTLSI Godella; mientras que en femenino los conjuntos que competirán por ser campeones seránValència Basket, NBF Castelló, Yomee Godella iTraumacoke El Pilar.

Ecoembes

Los equipos se medirán entre síen un formato de todos contra todos. Les trobades s'emetran en directea través de EsportViu (la plataforma de l'Associació de Federacions Esportives de la Comunitat Valenciana) Quatre equips de Castelló jugaran el Play Off Autonòmic de Futbol Sala Infantil i..Canal YouTube FBCV. A més, l'estadística completa es podrà seguir en viu a través de l'App Oficial FBCV.

En esta Fase Final también se pone en juego laclasificación para el Campeonato de España de Clubes. Lo conseguirán lostres mejores equipos de la Fase Final.

Calendari Cadet Femení

divendres 24 d'abril
18:00 h. Traumacoke El Pilar – València Basket
20:00 h. NBF Castelló – Yomee Godella

dissabte 25 d'abril
17:00 h. Traumacoke El Pilar – NBF Castelló
19:00 h. Yomee Godella – València Basket

diumenge 26 d'abril
10:00 h. Yomee Godella – Traumacoke El Pilar
12:00 h. València Basket – NBF Castelló