El CD Vall d’Alba, presidit per Rubén Traver, afronta una temporada més amb una base consolidada i un primer equip que està en la zona alta de Primera FFCV després de l'ascens. Vuitena temporada per a Rubén Traver i la seva directiva que busquen ja un relleu al capdavant del CD Vall d'Alba.

Fa vuits el CD Vall d'Alba a penes tenia tres equips de Futbol i dos. Compta a més amb un equip per línia en Futbol 11. Aquesta temporada els jugadors reben una compensació econòmica d' acord amb el seu rendiment, desplaçaments, etc., ja que l'ascens ha suposat, per exemple, que s' entreni fins a tres dies a la setmana. “Notem també un major suport de l'Ajuntament de Vall d'Alba”, ha exposat el president qui posa en valor la resposta del públic a l'Avenç, amb més afluència. “Cada vegada veiem que hi ha més nens que juguen al futbol, també és cert que els clubs de la zona no tenen base federada, llevat de Cabanes, pel que qui vol jugar ve a Vall d'Alba”, ha indicat.

El CD Vall d'Alba pretén que la base millore la seua formació i qualitat i en això es treballa per a aconseguir l'ascens del seu Juvenil a la nova Segona FFCV que permeta més opcions de fer el salt al primer equip de la localitat en competir a un major nivell. Tot això amb la dificultat que hi ha de trobar persones que exerceixin com a entrenadors amb el compromís d'acudir a les sessions formatives i partit. Traver posa en valor, per això, l'aportació dels pedrerans en els ascensos assolits aquesta temporada.

Ecoembes