Tot preparat a Alcalá per al XV Torneig La Campana organitzat pel Cf Alcalá a Categoria Benjamí 2016 (3 d'abril) i Benjamí 2017 (3 d'abril). Dotze equips en ambdues categories procedents de la província de Castelló i València, a més de dues acadèmies de tecnificació d'aquesta província, dividits en quatre grups de tres equips on els dos primers jugaran les semifinals i, posteriorment, final i partit pel tercer lloc.

L'organització agraeix a les empreses locals que donen suport a l'esdeveniment, a les institucions, especialment, a l'Ajuntament d'Alcalá i, sobretot, als clubs que edició rere edició visiten el municipi. Una resposta fantàstica que anima el CF Alcalá a continuar oferint futbol formatiu en format de festa com és aquest Torneig Lo Campanar.

Ecoembes