Quina ràbia fa quan s'ha estat tan a prop. El Amics Castelló es va quedar sense l'ascens a Primera FEB després de caure per 66-68 en un partit en què els de José Luis Pichel van arribar a estar per moments virtualment a la segona categoria del bàsquet espanyol en superar el desavantatge de 6 punts de l'anada. No va ser el millor partit dels castellonencs, molt erràtics en el tir i potser una mica nerviosos, però no se'ls pot retreure que no ho donessin tot sobre el parquet. de fet, els castellonencs van estar a prop de l'objectiu remuntant a la recta final del xoc, però la fortuna li va ser esquiva en els moments decisius. El vídeo és de Lucas Jordà i la foto de Jesús Roldán.






